onsdag 8 juli 2009

smärta och drömmar

Nu sitter jag här på jobbet, gör inte så jättemycket för tillfället.. Sitter här med världens huvudvärk, känns som att skallen kommer sprängas när som helst. Man kanske borde ta en tablett, men jag känner mig lat, så jag får väl skylla mig själv. I övrigt mår jag väl så där. Är så jävla trött att det inte finns, har sovit jättedåligt! Har drömt knäppa drömmar hela natten.. Om en björn som kom hit och vi fick gömma oss i min gamla skola. Sedan så skulle den äta upp alla som inte var björnar som den själv, så då fick vi klä ut oss till björnar för att lura honom.. (ja jag vet, det låter sjukt) Sedan drömde jag nått som gjorde mig helt ledsen, drömde att MIN Johan låg o kolla tv med en annan tjej.. Så låg han så där bakom henne och höll om henne medans jag var på toa och sminkade mig. Men de var ju BARA vänner sa de.. Minns att jag kunde se de i spegeln medans jag sminkade mig (egentligen kan man inte det, men i drömmen gick det) och det var inte alls kul.. Gissa om det var en lättnad att vakna upp och märka att sötnosen ligger bredvid mig och att det är mig han håller om! Usch, ibland är drömmar inte alls roliga! Men då ska man väl vara glad att det bara är just en dröm :) och i det här fallet är jag glad att alla drömmar jag drömde inatt bara var drömmar! ^^

Hoppas att du kunde somna om sötnosen <3 och hoppas att du inte drömmer lika dumma drömmar som jag gjorde :(
du är den bästa, glöm inte det <3

Puss :*

Inga kommentarer: