söndag 5 juli 2009

Ice Age 3

Igår var jag på bio med Johan (<3) Vi såg Ice Age 3! Haha, den var faktiskt helt okej, ungefär som man hade förväntat sig att den skulle vara. Galna idér, knäppa kommentarer och gnagaren som aldrig vill ge upp sin nöt. Den får helt enkelt mer än godkänt från mig! Dock hade jag velat se den på engelska, men man kan väl inte få allt? Men jag tycker att det var värt pengarna (även om jag fick dem från mamma och pappa, hehe)
Nu är man hemma hos mor och far, var tvungen att åka ifrån sötnosen på våran 3-månadersdag (säg grattis) men kallar jobbet så kallar jobbet. Imorgon fortsätter helvetet med att stiga upp 5.30, men det är ju pengar i alla fall, så ska väl inte klaga. Och det är bara en vecka kvar! Sen är det bara att längta tills lönen kommer in!! :) (whiii) Ha det bra alla! :)

Puss :*

1 kommentar:

Magnus sa...

Var på den jag också. Den var faktiskt ganska bra. :)