söndag 19 juli 2009

Någon snäll där ute?

Nu har jag fattat hur man ändrar bakgrunden, men såklart så har jag ingen som helst idé hur den ska se ut. Jag har en aning om det, men jag vet inte hur jag ska fixa den själv. Så om det finns någon som är bra på photoshop eller annat redigerningsprogram så är jag mer än tacksam om den vill hjälpa mig. Skriv bara ett mejl till: emzaanblogg@hotmail.com (skriv mejl, då är det enklast att diskutera, för man kanske inte är inne samtidigt annars) så ska jag förklara på ett ungefär hur jag önskar att den kunde se ut :) Återigen: Tacksam för hjälp <3

Puss :*

6 kommentarer:

john sa...

haha, jag är van att hjälpa mina vänner med bloggar å sånt, har hållt på många år med webdesign och utveckling (ser inte ut så på min blogg men) om du undrar över nåt är de bara skjuta:) kul å hjälpa till :)

Lotta sa...

Oj visste inte att det finns med vanljksmak, det måste jag prova :)
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med bloggen :(

M o l l y m u s sa...

Tack :)
Hehe jaså, islandshästar är härligt!

Sara Pettersson sa...

sv: okej va kul :-) lycka till!

Sara Pettersson sa...

Sv: Tack så hemskt mycket :-) Nej, det finns knappt några sidor alls så jag har lärt mig det mesta själv när det gäller blogger.

Tyvärr så är det så att jag börjat ta betalt för en bloggdesign nu när jag upptäckt hur lång tid det tar att ordna samt hur mycket jobb det ligger bakom det. Eftersom jag nyligen börjat designa andras bloggar så tänker jag inte alls ta mycket betalt, mellan 5-50 kr beroende på vad det gäller för något. Har inte några fasta priser men om du är intresserad så kan vi diskutera fram ett bra pris för en bloggdesign!

Kram

Anna sa...

Hej:D du har med en fin blogg:) Haha jag såg visst nu att jag hade skrivit så, det lät visst inte så bra heheh:)Ha de kanon/ Anna