söndag 12 juli 2009

Inatt har jag begått brott

Ja, i mina drömmar. Det hela började med att jag körde bil, ensam. Och efter en stunds körande dök det upp en tjej som inte kunde cykla. Jag höll på att köra på henne med det gick bra. Lite senare träffade jag den tjejen igen och det resulterade med att jag skulle lära henne att cykla. Sagt och gjort vi satte igång, sen vet jag inte vad som hände, men vi började bråka. Och vilket bråk sen! Det handlade om liv eller död! Sedan fick jag tag i någon pinne, liknande en sticka (sån där som man stickar tex vantar med) Den fick tjejen i halsen.. Och jag fick en i benet. Fan va blodet sprutade. I alla fall så hade jag övertaget och fick in ytterligare en träff i hennes hals, men hon gav sig inte. KABOOM så körde jag stickan i skallen på henne, rakt i pannan! Då slutade hon kämpa emot.. Sedan skulle jag linda in henne i nått tyg med då kom det någon. Det var en gamal bekant (som jag känner på riktigt, även kallad PK) Men han såg mig inte. Samtidigt som han kom dit så kom tjejens familj hem och började leta efter tjejen eftersom hon inte svarade när de ropade. Blablabla, det hela slutade i alla fall med att jag kom undan för mord och PK åkte dit för att ha haft ihjäl den stackars tjejen som inte kunde cykla!
Ja, det var min skumma dröm inatt.. Och som jag har sagt tidigare, ibland är det tur att drömmar bara är just drömmar! Tack och lov för det inatt :)

Puss :*

3 kommentarer:

messie sa...

haha vilken dröm xD brukar mest drömma drömmar som jag tror är sanna men som tur är är dom inte det sen xD

Johanna sa...

ooj vilken dröm, det var ingen lek de. :O

drömmar kan allt vara skumma ibland :)

själv drömde jag att vårat hus hära i byn skulle bli bombat.. hel knasigt :D

Anonym sa...

fyfan mördare