måndag 13 juli 2009

Happy day!

Happy day today! Blev äntligen att köpa skor. Har tänkt köpa sånna här jättelänge och då menar jag jättelänge! Vet inte hur många år jag har funderat på dessa och nu blev det äntligen av. Andningen till att det inte blivit av tidigare är väl för att jag inte haft pengar eller pga att det inte funnits i min storlek! Jag har jävligt små fötter, storlek 33-34, så det är totalt omöjligt att hitta skor. Men ibland har man tur, nu hade jag det = happy day! Visst jag har andra skor som inte är i 33-34, men det brukar lösa sig bra med extra sula eller liknande :) Så idag är Emma glad, glad, glad :)
Ja, just ja! Jag fattar inte vad det är med mina drömmar! Inatt drömde jag att jag var ca 2cm ifrån att få skallen mosad.. Bara massa död om natten för mig :( Får hoppas på att kommande natt blir lugnare...

Puss :*

Inga kommentarer: