torsdag 16 juli 2009

Harry Potter and the half blood prince

Jag kan ju inte avslöja något som hände i filmen, det är ju inte rätt mot de som inte har sett den. Men jag kan säga att jag inte tyckte den var speciellt bra och när den slutade satt jag typ där: "va???"
Det var konstigt slut, men det är väl för att man ska se kommande film. Det hände inte speciellt mycket enligt mig och den var sämre än de tidigare filmerna.. :( *besviken* Hoppas det är något bättre på tv ikväll.. Nåja, sällskapet var i alla fall bra ;)

Puss :*

3 kommentarer:

Erkilainen sa...

har du läst böckerna? för just halvblodsprinsen är mest en transportsträcka :) men hemskt att vänta till november nästa år innan Dödsrelikerna del 1 släpps o_O sen ett halvår till innan del 2 släpps.... omg!

bleunt sa...

http://www.youtube.com/watch?v=qLKuVdHeBIg

Du har fel. ;)

Alex sa...

Jag tycker att den var ganska bra, men de andra är bättre