måndag 27 juli 2009

Emma <3 skor

Idag är det en BRA dag! :) Min lön från sommarjobbet kom in idag, så jag har belönat mig själv med ett par skor! Jag älskar dem! :) Dock får jag öva mig lite att gå med dem, är inte van vid högklackat ^^ Men det ska nog gå bra! :) Skorna är köpta på Dojjan och kostade ca 500kr. Sedan köpte jag även en spray som ska skydda håret när man tex plattar eller lockar det. Jag har ALDRIG användt det förut och jag använder väldigt sällan värmesaker nu mera. Har börjat låta håret sjävltorka, men jag tänkte att man kan i alla fall testa! Och det sägs att den är jättebra, så det är upp till bevis! :) I övrigt en superbra dag som senare ska avslutas med bio.


Puss :*

Följ min blogg med bloglovin

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hej. Du ligger lika tillsammans med 2 till på veckans blogg, så det står imellan er 3 nu så kom igen och få in fler röster. Tävlingen avslutas imorgon ! Lycka till

Miifi sa...

Neeej vad snygga skor, jag har likadana fast skinn-färgade, eller vad man ska säga. ;P Nu vill jag också ha ett par svart till hösten! :P

Kram!