onsdag 15 juli 2009

Gratisbio.se

Allt för många gånger har man fått dessa länkar skickade till sig. Och varje gång har man raderat dem utan att ens kolla på dem, men inte den här gången! Jag bestämde mig för att kolla in vad det egentligen var och när jag väl tog mig tid till att göra det ångrade jag mig inte! Visst, det låter knäppt med gratissaker bara så där utan att det ska kosta något, men det är faktiskt sant! :) och vad har du att förlora på det? Det tar bara någon minut att bli medlem och sedan kan du tävla och spela spel för att få ihop poäng. Du kan alltså VINNA saker och samtidigt SAMLA POÄNG som du sedan kan byta mot tex biobiljetter eller presentkort. Hur bra är inte det?! Jag gav det en chans och det tycker jag att du också ska göra, för du kommer inte att ånga dig! :)



Tänk dig, efter lite samlande kan få detta:

400 poäng = 1 biobiljett
200 poäng = presentkort
500-1000 poäng = tidningspremunationer

Det här är bara EN DEL av allt du kan välja mellan! Dessutom kan du få poäng genom att skriva om dem på din blogg! Hur enkelt är inte det? :) Gör som mig och bli medlem på denna gratis sida och samla poäng och få hem saker GRATIS. Det sägs ju att ingenting är gratis, men det är inte sant. DETTA är gratis! :)



Puss :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

mycket bra sida! tack <3

alex sa...

håller med, tack! snart har jag en biobiljett