onsdag 19 augusti 2009

skolan börjar på måndag

Ja, snart är det bara att gå tillbaka till skolan. Inget man kan göra för att skjuta upp det. Men personligen tycker jag att det ska bli ganska roligt! Att träffa alla igen, se hur folk kanske har förändrats (utseendemässigt) och sådana saker. Skratta och ha roligt med den bästa klassen som finns! <3

Sen är det ju en annan sak med att stiga upp tidigt på morgonen, det är ju som mindre roligt! Långa dagar är inte heller ett + från min sida.. Och sen så ska jag läsa historia och jag tror att jag är den ENDA från min klass som kommer att göra det! (?) SNYFT!! Ska jag behöva gå där helt ensam.. Det kommer bli jobbigt och tråkigt. Får hoppas att, om ingen i klassen ska läsa det, att det finns någon annan där som kanske är ensam. ^^ (tänker på om det blir att göra grupparbeten eller liknande)

Puss :*

2 kommentarer:

Emma sa...

svar, jag hoppas verkligen de

Agnes sa...

haha emma =) se det som en mojlighet! jag ska börja i en ny klass där jag inte känner nån, och det har jag gjort bägge åren innan också! det gjorde du med när du började hjampis. och dessutom så spelar inget nån roll, du får ju träffa mig igen! =D =D =D