lördag 29 augusti 2009

Igår kväll

God morgon :)
Hur har alla det idag? Igår var vi ut en sväng, krogen. Men vi var alla nyktra! (jag, johan och micke) Johan blev utmanad av en av mina klasskompisar, armbrytning. Om klasskompisen vann skulle Johan bjuda honom på en öl, men om Johan vann så skulle klasskompisen bjuda mig på en cider.. ^^ Vem tror ni vann då?? ;) HAHA, Johan såklart! :) Så jag fick en gratis cider... jag som inte ens hade lust att dricka nått.. Menmen gratis är gott? Fast en cider ger ju som inga.. vad ska man kalla det, utslag? ^^ Men det var ju som det som var meningen? Skulle ju inte dricka! :) Vi var i alla fall dit för en kändis skulle dyka upp och spela där, Dogge, men han var sen och sedan när han väl kom upp på "scen" så såg han otroligt uttråkad ut.. DÅLIG STIL! Kanske blev det bätttre sedan, det vet jag inte, vi gick nämligen därifrån och gick hem för att ha en myskväll bara :)

Alltså mitt V på tangenbordet är helt konstig? Den går typ inte att trycka ner? Vad kan det vara för fel? Man får trycka flera gånger för att det ens ska hända något..

Puss :*

1 kommentar: