torsdag 6 augusti 2009

Gina Tricot

Jag vill gärna ha en sån här tröja från Gina Tricot! En vit och en svart... Ja, jag vet att det är många som har sånna, men jag skulle ändå vela ha dem. En kompis skulle försöka fixa dem till mig eftersom vi inte har Gina här. :) whiii ^^

För övrigt så är det faktiskt ganska fint väder idag med. Det är liksom ett tunnt molntäcke över stora delar av himlen, men det är fortfarande varmt och sol. Underbart! Ska snart ut och njuta när jag har chansen. :)

Puss :*

6 kommentarer:

sandra sa...

den tröjan är jättefin, vill också ha en sån =)
hoppas du får tag i den, vi har 2 gina tricot men jag har inte köpt den än :O haha, dumt!
ha en fin dag!

sandra sa...

sv; ååh men tack så mycket för kommentaren :)!

Malin sa...

Ja det är ju sant att det är väldigt många som har sådana tröjor... Har en jag också, fast jag använder den bara när jag är hemma och myser. Tycker att det känns värdelöst att gå runt i en tröja som typ ALLA andra har :/

Malin sa...

Då hoppas vi på att det inte är så många som har en sådan där du bor då. Fast å andra sidan spelar det väl egentligen ingen roll om andra också har en sådan.^^

Sandra sa...

Coolt, jag vill också ha den =) Har spanat i den =) men den finns väl att beställa på internet? Puss

Mia Storm sa...

Jag tyckte också så, att alla har en sån, då vill inte jag ha. Men så provade jag en när jag var i luleå, och den är skitsköööööööön. Jag vill ha en till tillochmed!