fredag 28 augusti 2009

god dag alla tvivlare ;)

Idag kom mitt presentkort från GratisBio. Visserligen hade jag beställt ett på H&M, men detta är mycket bättre! Visst, jag kan använda den på H&M, men jag kan också använda den på vilken affär jag vill! Så är det med presentkorten där ifrån. För ni vet väl att det bara behövs 200poäng för ett presentkort på 50kr? Och att du får minst 50poäng när du registrerar dig som medlem! Det är upp till dig, men jag ångrar då inte att jag blev medlem! Whiiii GRATIS SHOPPING! :)

Om du tycker som jag, att shopping är bäst när det är gratis, då kan du bli medlem här. Men om du tycker om shoppingen som den är, dvs betala massor med pengar för det, då kan du strunta i att bli medlem! ;)

Puss :*

1 kommentar:

Ronny sa...

Hej! Surfar runt på mer-Trafik och stannar till här och tar en titt. Ha det gott.