onsdag 5 augusti 2009

Dagens vill ha

Efashion.se
(Klicka på bilden för att komma till deras hemsida)

Jag hittade ett par assnygga shorts hos efashion! Skulle verkligen vela ha dem, men det fanns inte kvar i min storlek! :( Såklart inte! Skitsnygga shorts, på rea... Inte min storlek kvar... Varför skulle jag bli förvånad? Inte mycket man kan göra åt det... Får försöka hitta andra. :) Men jag gillade dem, speciellt de söta små fötterna på fickan där bak ^^

Tyvärr kan jag inte lägga upp en bild på dem eftersom de är copyright reserverade.. :( såg det nu.. men de finns på rea sidan, tror de var de enda jeansshortsen :) (på erbjudanden sidan 5 eller 6)

ps, Nu finns det en ny kategori som kommer att innehålla allt med kläder, mode, skönhet "vill ha plagg" och sånna saker. Jag tänkte att det blir enklare att hitta och de då. Den kommer i alla fall att kallas BEAUTY :)

Puss :*

3 kommentarer:

rille sa...

de va snygga ;)

Sara Pettersson sa...

Sv: Ja, det är ju det min blogg är till för :-) Hjälpa och inspirera andra! Alltså jag har ett gammalt konto som jag inte använder till något annat än bloggen. Så jag har två konton kan man säga ;-)

Föresten så har jag en frågestund just nu i bloggen som pågår fram tills i morgonkväll. Fråga hur mycket du vill och vad du vill, ju konstigare desto roligare ;-)

moonzanna sa...

kan tipsa dig om Http://bracy.se oxå om du gillar armband. Toppensida med massa fina armban i alla prisklasser !