söndag 2 augusti 2009

Fiske

God morgon!! :)
Igår kväll/natt var vi och ute med båten och fiskade lite. Själv har jag inte fiskat på flera år (på sommaren) så jag ville prova några kast. Det roliga var ju att första gången jag kastade på flera år så fisk jag på första kastet. :) Inte var den en stor men det var ändå roligt. :) Natten fortsatte i alla fall med två harrar till, en var jätteliten och hade fastnat i magen :O och två gäddor. Såklart var det inte bara jag som fick fisk! :) Alla som fiskade fick någon fångst. Allt släpptes tillbaka! :) (förutom en jätteabborre som Johan fick) Tyvärr inga bilder eftersom att de som togs hade dålig skärpa :( Men lägger till en bild i alla fall, men den är inte från stället där vi fiskade..

Idag hoppas jag på sol så att jag kan sola! Just nu är det ganska molnigt, men det skulle visst bli bätte. *hoppas*

Puss :*

2 kommentarer:

helene sa...

ooh, vilken härlig blogg! :)

johanna sa...

Sv: Tack! :)

Oj va fin bild! :) Like it alot!!!