söndag 2 augusti 2009

Hur låter man bli att köpa kläder??

Suck, jag tänkte beställa kläder från gina tricot på nätet, men det blev inte av. På grund av två saker:
1: Jag vet inte om de där tröjorna som jag vill ha skulle sitta snyggt på mig. De kanske är för stora? Skulle i alla fall vela ha en vit och en svart.. (fungerade inte att länka, men de är randiga och långärmade)
2: Jag vet inte vilken storlek jag har på gina-jeans. 24 eller 25...?
Sedan finns det en anledning till: Jag har nyss beställt från H&M och borde vänta på att det paketet kommer först! ^^
Suck, det är inte lätt att älska att shoppa... Haha, har ni några tips på hur man låter bli att köpa kläder "som man egentligen inte behöver"?

Puss :*

1 kommentar:

Anonym sa...

Det förhindrar att fοгtfаrande mer vätska sаmlas i
benеn.

Heгe is my web page; graviditet