onsdag 11 november 2009

Tjolahopp

Skriver mest på min andra blogg nu för tiden! :) ^^ men kan väl uppdatera lite här också.

Händer inte så mycket just nu, skola, UF och sånna saker. Verkar som att det blir första nationella på fredag för mig. Ska hålla tal på svenskan i ca 5 min, såå önska mig lycka till. För det kommer jag att behöva. Men får väl försöka tänka att att det bara är en vanlig redovisning och inte ett NP..

Såg filmen trick ´r treat igår också. Läs om den på min filmblogg. Haha det var länge sedan jag såg så gulligt monster ^^

3 kommentarer:

Jeanette S sa...

Vad tidigt ni har nationella prov! I och för sig kan det vara skönt, det är jobbigt när alla kommer på en gång till våren. Lycka till på svenskan!!

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Ha en fortsatt härlig kväll.

Unknown sa...

Tror du att du vet hur allt ligger till?
Tror du att samhället spelar med öppna kort?
Har du någon gång tänkt att vi kanske är lurade?

Kolla in min blogg: www.Nathaliie016.blogg.se

Titta på inlägget "ZEITGEIST - MOVIE"
Och se filmen, den är värd att se tro mig!

Ha det så bra!

Becca och emelie sa...

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, direkt länk: http://onlytwogirls.blogg.se/2009/november/fragestund.html#comment

fråga något?:D