lördag 21 november 2009

Lite tankar

Ibland känns det onödigt med blogg, eftersom jag uppdaterar så sällan. Men ibland är det roligt att ha en. Men det är ju bara det att om man inte uppdaterar så är det ingen som läser så sen när man väl skriver något så är det ingen som ser de inläggen ^^

Så jag tänkte ställa en fråga till dem som ser detta inlägg: Varför bloggar du? Är det kanske för du vill bli känd och tjäna pengar på din blogg? Eller kanske för du känner att du har något vettigt att berätta? Eller är det bara för att du vill skriva av dig? Varför? :) Finns säkert massor av anledningar ^^

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är roligt :)

Henrik Olsson sa...

Min blogg finns nog mest kvar för att det är skoj att dela med sig av bilder från vardag och fest etc... Mestadels tycks folk vara intresserade av saker som rör mina vovvar. Mängden trogna läsare tycks öka hela tiden, även om allt för få fortfarande väljer att inte kommentera. Får jag bara bygg om hemsidan och lagt till en ny fräsch blogg så blir nog det hela ännu roligare :)

Carolina sa...

Det du skriver är helt rätt! Det är exakt samma för mig. Jag bloggar också så sällan, men det kan hända att jag skriver ett inlägg då och då. När jag väl inte skriver så förlorar man läsare som läser ens blogg.

Jag bloggar för att jag tycker det är kul ändå, inte för att tjäna pengar som Kissie och alla de andra käna bloggarna. Det är ju också järre roligt att ha många läsare såklart och att de tycker om vad man skriver om. :)

Lisa sa...

Fin blogg!
Haft en bra dag?