onsdag 25 november 2009

Me love shopping

Jag gillar shopping!! ;) thihihi

Linne 129:- JC

Jeans 499:- JC

Rätt billiga jeans och det var det jag sökte ^^ Mycket pengar som går nu på julen så man får snåla lite mer till sig själv, haha. Nä men jag har jättesvårt att hitta jeans till mig själv, men nu fick jag lite hjälp och då blev det bra. Jeans är för övrigt helt knäppa! Jag provade ett par i 24 (midja då) och de var jääättestora i låren. Och sen provar jag dessa i 25 och de är så gått som perfekta! MEE LIIIKE! :) Köpte en julklapp också till min storebror, hoppas han gillar den!!! :D

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej
Nu är det sista skansen att Anmäl sig till min veckans blogg tävling genom att.Motivera varför just du ska vinna.
Lämna gärna ett spår när du besöker bloggen.
Ha en bra kväll.