måndag 2 november 2009

Bolt



En läsare ville att jag skulle skriva lite om filmen Bolt och sagt och snart gjort, här kommer det! ;) (om någon annan vill veta lite mer om nån annan film, så skriv) I alla fall så var det rätt länge sen jag såg filmen men jag kommer ändå ihåg rätt mycket och det måste ju betyda att den i alla fall lämnade ett spår hos mig? Filmen var rätt okej (som jag alltid skriver, haha) och den hade såklart sina poäng. Min favorit i filmen är helt klart den ascoola hamstern (eller vad det här). Han var så grym ^^ haha helt galen och borta! :) Helt okej film om man gillar tecknat och man ska då inte tveka att se den!

Men jag tycker ändå att de nya barnfilmerna är mindre bra, de äldre är bättre! Ta tex lejonkungen!! Den är bra! Och det tycker jag fortfarande och jag gråter lika mycket varje gång när hans pappa dör. Trots att jag har sett den många gånger så kan jag ändå gråta massa till den! ^^ Lite löjligt kanske, men jag är sån, gråter jämt till filmer! HAHAHAHA om jag inte anstränger mig att inte göra det ;) kan bli pinsamt annars ^^

Film betyg: 2,9/5

1 kommentar:

Anonym sa...

2012 om du har möjlighet till det