söndag 8 november 2009

The last house on the left



En ganska bra film. Den slår lätt den jag såg innan i alla fall (stan helsing). Dock stör jag mig som vanligt lite på att det är så mörkt ibland så man nästan inte ser vad som händer eller vem som är vem. Antlingen är det väl jag som är blind, eller så har jag rätt, hehe. Åhh, man blir så arg när man ser att en människa kan göra sånt här mot en annan. Nu var ju det här i och för sig en film, men sånt här finns ju också på riktigt! Åhhhh vill skriva en sak, men ska inte avslöja filmen ;) den får ni se! Ikväll.... ;)

Betyg: 2,9/5

1 kommentar:

Stefanie sa...

Jag har sätt den filmen
Tyckte den var ganska bra men ibland så fattade man inte riktigt vad som hände..
Och sen så blev jag arg på de trögtänkta (Paige och Mamman)
(:
Kolla gärna in min blogg! :D