lördag 24 oktober 2009

Paranormal Activity



Meee liiike!!! :) Fick som sagt tipset från en klasskompis och de var ett bra tips. Dock har jag läst att det finns tre olika slut på denna film och det tycker jag är rätt så dåligt!!! För då blir det inte lika trovärdigt längre!! ;( Så jag vet inte om det slutet vi såg var det riktiga eller inte, men jag läste att det ska vara det. Och filmen vi såg var ju från 2007 så det borde kanske vara det? Hade i alla fall velat se filmerna med de andra sluten med, men det kanske man får nån gång.

I alla fall så handlar filmen om, som ni kanske kan se på trailern, ett par som upplever att det spökar i huset. Det börjar med mindre saker så som bankningar, men sen blir det mer och mer! Både jag och Johan satt som på nålar, det var jättekul :) Eftersom vi faktiskt tror på sånt här så blir filmen extra bra! Sedan vet man ju inte om detta är fake eller om det är på riktigt, men en film är en film och då kan man väl egentligen aldrig veta.

I alla fall tyckte jag att filmen var bra och spännande och slutet är också rätt bra. Tråkigt bara att man egentligen inte fick se hur det gick till, man hörde bara rösterna men ingen bild. Men man förstår vad som hände, men det hade ändå varit roligt att se!! :)

Betyg: 4/5

Inga kommentarer: