lördag 31 oktober 2009

Brüno

Ett svar på en fråga först: nej jag laddar inte ner filmerna, så jag kan inte skicka dem till någon x) antingen så hyr jag eller så tittar jag på annat sätt, men jag laddar aldrig ner :)



Vad ska jag säga om denna film? Helt knäpp kanske är rätt ord! Vet egentligen inte om den var speciellt bra, den var mest sjuk! Och det här ska ju vara människor som inte vet att de blir inspelade! Asså shiiit, jag tycker synd om dem. Men ändå är det rätt åt vissa. Det var en mamma som desperat ville att hennes unge skulle bli fotograferad och den här Brüno frågade om ungen kunde gå ner lite innan fotograferingen. Mamman sa ja och då frågade Brüno om operation kunde vara en lösning om det inte gick på annat sätt och mamma sa ja.. Hon är ju sjuk!! Ofta man skickar sin egen unge under kniven bara för att den ska kunna bli fotograferad?! Liksom vad det än handlar om, även om ungen skulle bli världskänd så gör man inte så..

Nå, filmen hade sina poäng, men den var mest bara sjuk! ;S

Betyg: 1,5/5

Inga kommentarer: