tisdag 6 oktober 2009

Jag borde byta namn på min blogg...

..till en shopaholics bekännelser ^^
Jag har små/stora problem ibland.. Haha på allvar alltså, det är inte bra. Men just nu har jag hållt mig från att köpa nått sen när jag var på stan och shoppade lös lite (ganska mycket). Hmm, kan det bero på att jag inte har så mycket pengar på kontot? Och att jag inte vill röra mitt sparkonto?! Hehe, kanske det ja! + att jag och Johan kanske ska åka till Luleå och då behöver jag fasiken pengar att (slösa) shoppa för där! :)

Lista på vad som ska shoppas. (helst inget annat!!!) :(
* jeansleggings
* stickade tröjor
* sminkväska
* vinterjacka (?)
* mössa (?)
* säkert något onödigt som jag absolut inte behöver (suck)

Jaja, jag ska fööörsöka att inte köpa föör mycket i alla fall. Ifall vi ens åker, det vet jag ju inte! ^^ vore bäst om vi inte gjorde det, men jag VILL!! :)

Puss :*

1 kommentar:

Mari sa...

Kan ni inte komma till Piteå istället och shoppa med mig!! ;) mycket bättre och finare stad... eller bara svänga förbi här lixom på hemvägen, en liten omväg gör väl inget, haha =)