onsdag 17 juni 2009

sommar


Johan, sötnosen, jag tycker om dig jättemycket <3

Sommar, sol och värme... KNAPPAST!! Jävla skitväder är nästan allt jag kan säga. Idag var det inte så farligt, var skönt och nästan varmt på morgonen. Men sen kommer molnen och förstör allting.. Och med morgonen så menar jag mellan 7-9 (sommarjobb ja) Menmen, det är pengar i alla fall(?). Och har ju iaf fått ett sommarjobb, så ska väl inte klaga! Vad jag får göra på sommarjobbet? Njaa, vi har plantera blommor, rensa ogräs, plantera mer blommor, hålla på med pappersarbeten, skriva 100tals adresser, måla och sånna saker. Om det är roligt? Njaa, inte speciellt, men man gör väl det man måste. ^^

Jag saknar Johan, det kanske inte har gått så länge sen vi sågs (fredag) men jag saknar honom ändå. Jag saknar att vakna upp med honom bredvid mig. Jag saknar att ge honom en morgon puss när han knappt är vaken och är helt borta. Jag saknar att sitta i hans famn och få hålla om honom. Jag saknar hans ögon som blickar mot mig. Jag saknar honom! Och jag vill träffa honom nu, jag vill pussa honom NU(!!) men måste vänta tills imorgon :( (BLÄ!!) *längta till imorgon*

Puss :*

Inga kommentarer: