söndag 21 juni 2009

Helgen = slut

Nu är helgen snart slut. Fast egentligen kan man säga att det redan är det. Sitter här ensam i lägenheten, Johan är och jobbar.. Väntar på bussen, eller på att jag ska få gå till busstationen och vänta på den. Åka hem till byn igen, till tystnaden. Sommarjobbet väntar imorgon, blir att stiga upp 5.30 i fyra dagar igen. Fredagen tar jag ledigt, om man nu kan kalla det ledigt. Ska jobba in dagen och ska dessutom gå ett lopp som hålls här. Man kan ju vinna ett presentkort på 10.000kr!!! (team sportia) OCH jag får genomföra loppet på BETALD arbetstid. Det är bra grejer det ;)
Nog om det, önska mig lycka till på loppet så kanske jag vinner. Då blir det att SHOPPA skoooor och någon jacka och ev någon tröja + en överraskning till någon mycket speciell <3

Puss :*

Inga kommentarer: