torsdag 8 januari 2009

nytt år


Ja, tack, mobba inte bilden, den är faktiskt FIN! (*visa tungan*)
Egentligen har jag inte så jättemycket att berätta, känner inte ens för att skriva blogg. Men eftersom att det var så länge sen jag skrev så kanske jag måste skriva lite nu. Ja, som alla säkert vet är det nytt år nu! (vilken nyhet) Kan säga att året kanske inte började så bra, men det ska vi inte gå in på. Haha orka klaga på allt. Och eftersom jag inte ska klaga så kan jag inte berätta om min dag, för den har varit skit. Skulle aldrig ha stigit upp idag! Skulle ha stannat i sängen.. BLÄ
Bara för att informera så blev jag sur på min lugg idag så hag klippte den xD Haha, man kanske inte ser det om man inte vet om det, men jag tycker i alla fall att det blev bättre.. (intressant)
Vad mer ska jag berätta? Hm, va på stan igår igen. Ja, jag köpte nått.. (dumma emma) jag som skulle spara, men så kan det gå. Men faktiskt, det var på rea, så det gick inte så mycket pengar. Ca 200 på 2 tröjor + underkläder och tofflor till mamma. Så det var inte seciellt dyrt.. (mohaha)
Skit samma, nu vet jag inte vad jag ska skriva, håller på att lyssa på någon dålig låt, måste byta, vänta..
(paus)
Så! Bort med den kassa låten, tar en bra istället.. (sjunger med) Var glada att ni inte hör! (hahaha xD)
Jaja nu svammlar jag bara, lika bra att sluta skriva xD hehe
Men visst var min bild fin? *ser hotfull ut* ja, jag tänkte väl att du tyckte det! Har faktiskt ritat den själv! (konstnärlig talang kallas det)

puss

Inga kommentarer: