tisdag 30 december 2008

nyår snart


Hejsan alla glada (jag hoppas att alla är glada.) Snart, mycket snart, är det ett nytt år. Det gamla har nu sakta, men ändå rätt snabbt gått och vad har egentligen hänt under det? Har man fått gjort allt man hade velat? (tänker) Jag tror att svaret för de flesta är nej, faktiskt. Man tänker göra så mkt, men man får väldigt få gjort... Så har det alltid varit?? Eller vad vet jag, men det burkar vara så. :/
Skit samma, nu är det nyra året här, nu får man nya möjligheter, nya drömmar..

Året har gått. Det kunde ha varit bättre, men så klart kunde det också ha varit sämre. Hjärtan har krossats, men man repar sig, glada ögon blick har delats och man önskar att tiden kunde ha stått stilla då... Framtiden går framåt, inte bakåt.

Jag har inte sagt så mycket om julen, men den var helt okej. Julklappar då? Ja, jag fick det jag önskade typ: pengar, presentkort och en sodastream. Sen så fick jag ju lite småsaker och det. Jag tackar alla för de fina gåvorna. (tack<33)
Har inte så mycket mer att säga om den, hände inget speciellt.
Eller jo, jag tror att TOMTEN våran var lite virrig. Han traskade nämligen i hallen och sen gick han ut och sen stod han där ett tag och därefter så knackade han på dörren och kom in.. hmm? Hade han druckit tro? (haha)
Nä, men det var kanske lite roligt.. vimsig tomte.

Visst är min bild fin? Den har Martin gjort. Martin går i min klass och är väldigt duktig i photoshop. (men han tkr inte det själv) men jag gillade ändå bilden. :D den såg lite konstnärlig ut på nått sätt :D (haha, ja det är jag på bilden, mobbas inte)

Nog om detta. Nu ska jag snart laga tacos med Mari (MUMS) Kom o hälsa på och ät med oss? ;) men då får ni diska (mohaha)

Puss och kram ha det bra så hörs vi nästa år ;)

Inga kommentarer: