måndag 11 augusti 2008

Tråkigt :(

Jag har tråååååkigt! (intressant va?)
Äh, men jag har inget att göra. Vet inte ens vad jag vill göra. Känner inte för att göra nått alls. Så jag bara sitter här... Imon tänkte jag testa färga ögonbrynen.. Men tänk om de blir fult?? Då är det ju inte bra :( Men ska testa i alla fall ^^ kanske :)
Idag har jag varit med Mari. Vi snackade mest om allt och inget, men det va i alla fall trevligt med sällskap. Sen så brännde jag lite låtar till en cd som hon ville ha. Hehe den blev full ^^ (700mb) Men de va ju en hel del musik så. Sen beställde vi lite böcker (thihi)
Men jag tänkte nått att läsa nu under sommaren när jag ändå inte har annat för mig. Eftersom vädret ändå inte är så bra så kan jag läsa lite.
Men nu orkar jag inte skriva mer ^^ haha ^^ pusshej

Inga kommentarer: