fredag 15 augusti 2008

Förolämpning..?

Öh.. Vet inte om jag ska känna mig förolämpad eller om jag bara ska skratta!
Nyss så ringde nån kille som sökte pappa, han va typ från telia eller nått sånt. Jag svarar, men får inget svar. Säger hallå? Då hör jag en röst som säger hallå. Jag säger hej, den säger hallå igen. (suck) Hallå, säger jag. Hej säger rösten då. Hej, svarar jag och försöker låta trevlig.
Han säger att han ringer från telia typ och söker Thomas (min pappa) Jag svarar att han är och jobbar. Ja, då frågar han efter min mamma. Jag svarar att hon också är och jobbar. Och sen kommer det! Det är inte sonen jag pratar med? Va FAN!? Sonen?!?!?!!! MORR! (cencur)
Öh.. dottern, svarar jag svävande. Oj, säger han och skrattar lite, ursäkta. Jag mumlar bara ett "mm" till svar. Sen säger att att han får återkomma senare. Och sen är samtalet avslutat.
Men liksom???? "Det är inte sonen jag pratar med?" HALLÅÅÅ?!?! Såna där brukar tro att jag är hans fru :S men sonen?! De va fan nå nytt! Okejokej, jag vet, det hördes väldigt dåligt av någon anledning. MEN ÄNDÅ!!!! MORR!!! GRRRR!!!!
Så, är det bara roligt eller är det en förolämpning?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! du skulle ha sagt " ja, jag är deras son och jag heter emma, har två bröst och en fitta. nått mer du undrar över? " sen skulle du ha slängt på! HAHA! hade ja fan gjort!