lördag 9 augusti 2008

Lördagen lider mot sitt slut...

Öhh, okej tänker ni. Vilken normal människa sitter och skriver blogg kl. halv elva en lördag kväll när man kan vara ute och ha skojj?? Svaret är enkelt, jag gör det. Liksom vem har påstått att jag är normal? ;) Äh, jag är väl som de flesta andra antar jag :) Men jag har inte så mycket att göra nu så jag kan lika gärna fylla min blogg med text. Hoppas alla har haft en bättre dag än mig. Här händer det inget och då menar jag INGET. Kompisen är inte här, så har ingen att vara med. (ursäkta, tänker ni, har du inte fler än en kompis?) Joda, det har jag, men kanske inte just här i byn. Här är det jag och två andra tjejer. Och båda dem är bortresta någonstans. Så nu sitter jag i alla fall här och funderar... klippa hellugg, spara som den är, bara toppa eller klippa lite mer... Vad ska man göra? Jag tror det blir att.. Först toppa håret.. Sen ser jag hur det ser ut, om jag får lust så kanske jag klipper det lite mer. Det är nämligen en snäll kompis till mig som har lovat att klippa :) (jäääj för henne) Sen så tror jag det kommer passa bättre med hellugg om jag nu klipper håret. Men får ju se vad som händer :) Kanske kommer det en bild på resultatet ^^ Antingen här eller på min bdb (endlessnight).
Menmen, vad gör man en kväll som denna...? Inte är det mycket, snart kanske man borde gå och lägga sig.. Om det inte händer något skojjigt snart, och det lär det ju inte göra? Men man vet aldrig. Jaja idag har jag beställt lite saker: ett par svarta stövlar (gaah måste lära mej gå med dem, suck) lite underkläder, kort, korta shorts som jag tänkte ha när jag badar eller nått och gardiner till lägenheten. Ja det blev trots allt en renovering, en helrenovering med nya golv, ny tapet och ny färg :) Så då har vi beställt (jag och mamma) gardiner som förhoppningsvis kommer passa bra till min fondvägg! :)
Ska bli spännande och se hur det ser ut sen, har inte varit där något sen de började! :)

Men det var allt för den här gången ;) gonatt, kramar (:

Inga kommentarer: