måndag 9 juni 2008

snart sommar... vinterlov??


Man vaknar upp en morgon känner hur tröttheten sprider sig i kroppen..
Man stiger upp, man ska ju till skolan..
Och vad får man se? Vitt, bara massa vitt...
Åhnej! Det är snö!!! I juni??!?!?!
Va fan!! tänker man och suckar.
Det är ju snart sommarlov och det kommer snö!
Och här snackar de om global uppvärmning!
Hallå?? Snacka om ny istid istället!!!
Nej, alltså jag vet inte, känner mej helt nere nu, det har snöat hela natten, men tack och lov har det slutat nu. Man får helt enkelt hoppas att det är borta till imorgon, eller i alla fall onsdag!
Ja, men så här blev det med renoveringen: De ska inte renovera hela lägenheten som det var sagt. Det blir bara nya tapeter och ny färg i köket och bardagsrummet/sovrummet.
Okej, det duger, men jag hade hoppas på mer. Men det kanske blir en annan gång.
Men nu tänkte jag sätta punkt för denna blogg och så hoppas jag verkligen att ni har haft bättre tur med vädret än vad jag haft! Och håll tummarna för oss här uppe att snön kommer försvinna nu snart! Okej? :)
Tack för mig, ha en mycket bra dag! :)

Puss och Kram

saknar dej vännen...

Inga kommentarer: