torsdag 12 juni 2008

snö - igen! :(


Det kan inte vara sant! Det har snöat igen! Det här är ju sjukt!
Jag vet inte vad jag ska skriva, vill få ut min ilska på vädret, men vill inte skrämma iväg er, så tror jag låter bli. ^^
Idag är vi lediga, skönt ju och imon är det skolavslutning. Det kan man inte tro va? Med tanke på vädret menar jag. Om inte snön är borta imon blir jag lessen :(
Man undrar ju.. kommer det gå att bada alls i sommar? Utan att frysa ihjäl menar jag.. Jadu, de är inte lätt att svara på.. Det får framtiden och värdet visa oss.
Okej jag vet, jag borde skirva mer i bloggen, men det känns nästan onödigt, det är ingen som läser den eller nått. :(
Haha så tipsa gärna någon om den, då blir jag ju glad :)
Men nu ska jag sätta punkt för den här gången, nytt inlägg kommer nån annan dag. :)
Puss&Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Uj vad mycket snö, hos oss lyckades bara hagla på torsdagen, nog mycket det och på mpndagen snöade det. Nackdelen med att bo så långt norr över. Usch. men ja, nu är dte ju somamrlov och man får väl lov att hoppas att det blir sommar också.

/(=Fantasy=)/Dunne

www.dunne.blogg.se

Anonym sa...

Oj, snön har ju lagt sig som ett täcke hos er!
Hos oss går vädret i olika gångar, det är antingen stekhett, fuktigt & grått (idag!!), eller iskallt och regnigt!!! Men ingen snö så långt ögat kan nå!

Om du inte skriver om att ingen läser, så läser säkert fler, annars blir det lite tjatigt
Men jag gillar din blogg!