torsdag 19 juni 2008

En helt vanlig? dag..


Sommarjobb, jajamensan, även jag har ett.
Men det var inte det jag tänkte berätta, nejdå, det var lite om gårdagen.
Så här var det, inga namn tänker jag nämna men jag vann ändå mot han i biljard. Alltså, jag lovar! Jag fuskade absolut inget! *vissla*
Men hallå? Han sa ju faktiskt inte att jag inte fick fuska, så egentligen bröt jag inte mot några regler, hehe. Och sen då? Jag och han i lag. (haha) Han och jag mot min kompis Mari o en annan.. Och vad gjorde vi? Jo vi bara klagade på varandra ^^ Alltså det var väl mest på skoj, men ändå ^^ haha, men vi vann faktiskt några gånger.. Och vad händer sen??? Ahhhh, vattenkrig!!!! Haha så smarta vi var, vi hade vattenkrig inne ^^ Men vafan, det va ju roligt iaf :)
Men fusk när de va två mot mig ju! Men jag tror ändå han blev mer blöt än mig, mohahaha :)
Jaja idag då? Idag bakade jag och Mari någon citronkakor (blä). Men, bara för att nämna, så var det inte vi som betsämmde att vi skulle baka det, det var faktiskt färdiga paket o de var bara att lägga i vatten, smör och ägg och sen var det klart.
Senare då? Jo vi hjälpte grabbarna att sätta upp tälten vi ska ha till imorgon. Oteckniska människor som inte klarar det själva. (a) Ne, skojjade lite, det behövdes faktiskt fler än två för att klara av det. Annars välte bara allt hela tiden.
Men i övrigt så var dagen okej och nu är det bara att vänta på morgondagen och hoppas på, för det första på bra väder, för det andra att det kommer lite folk, och sen är det bara att se hur dagen spelar sina kort.
Nu är det tid att sätta punkt, ha en bra dag nu :)
puss&kram

1 kommentar:

Anonym sa...

men gud;) fniss jag vill också ha vattenkrig med dej, ska blöta nej dej som fan;) bada i lainio älv i sommar? kram