onsdag 13 maj 2009

shopping och vinst


Ja idag har jag varit på stan med Mia. Egentligen skulle jag BARA köpa en mascara! Meeen såklart blev det ju lite extra: 2 hudprudukter, lite godis, och så denna jättesöta spargris! Haha NU kanske jag kan spara lite pengar! Hur det ska gå till vet jag inte, eftersom jag alltid betalar med kort och därför inte får kontanter. Menmen, på något sätt får jag det också och då SKA de i den söta grisen. PÅ tal om den så kanske man inte ska kalla det SPARgris.. den kostade ju faktiskt 225kr!! Men jag tycker om den, den var söt och nu står den här i min bokhylla och ska vaka över mig när jag sover!!

Fick en lite trevlig överraskning när jag kom hem. När jag öppnar dörren ser jag ett paket som ligger där. jag blir förvånad, jag har ju inte beställt något eller så, så vad kan det då vara? Jag öppnar och skrattar lite när jag ser vad det är! En X-men tröja! (haha)
Jag var med i en tävling på lunarstorm, var ute efter att vinna biobiljetter till filmen, så jag kunde bjuda Johan på bio! Men kom dock inte på plats 1-5, men man får väl vara nöjd med det man får? Det lite roliga är ju att jag kollade på lunarstorms hemsida vilka som hade vunnit, för jag ville se om jag hade det. Och jag MISSADE mitt namn!! Jag fattar inte hur jag kunde göra det?! Jag minns så väl att jag kollade igenom den där listan!! Och jag missade mitt namn... Det är ju DET som man brukar se!
Som när man hör många prata och plötsligt säger någon något om dig, ditt namn hörs i allt annat prat och det är det du hör. Det brukar ju vara så, eller hur? Och det borde väl vara samma sak med namn? Jag menar om man är med i en tävling och sen ska kolla om man vunnit, då SÖKER man ju sitt namn. Hur i helvete kan man då missa det?! Haha, jaja, det spelar ingen roll just nu. Har man vunnit så har man och det är alltid roligt med en överraskning! Och så här ser då tröjan ut, säg vad du vill om den: :)


Puss :*

1 kommentar:

mari sa...

Haha, jag är förälskad i alexander och vampyr Edeward, tror jag gifter mig med båda ;)