söndag 24 maj 2009

ibland gör man det, ibland inte


Här om dagen blev jag så sjukt less på mitt hår, så jag tog saxen i handen och började klippa. Minuterna gick och allt mer hår försvann. När luggen var precis under ögonen började jag ångra mig, men tänkte att nu är det försent, så jag fortsatte. Klipp, klipp, klipp sa det och efter ytterligare några minuter var jag färdig! Jag hade lugg igen och jag gillade det! Och jag var inte den enda.. Johan gillade det också (tack för det) och ett tag slutade han inte kolla på mig. :) Så jag tar det som något bra!
Menmen, nu är ledigheten snart slut, imorgon börjar skolan. På tisdag har vi prov, i samhällskunskap och engelska b. Får se hur det blir med det!! :( (fan)

Puss :*

2 kommentarer:

Sandra sa...

Mäh! Har du klippt lugg sötis? =) du är så gulli! Kram /Syrran

Johanna sa...

det blev iallafall jätte fint med luggen tyckte jag också :) // Johanna