tisdag 29 september 2009

Busted..

Ojdå, råkade visst gå på stan idag. Som jag sa så skulle jag ju bara köpa jeanslegging och stickade tröjor. Hittade nått som i alla fall liknade jeansleggings, så de köpte jag. (svarta) Men sen så råkade jag ju hitta en superfin tröja.. Den fanns i rött och i svart (i alla fall de jag såg) och sen så kunde jag inte bestämma mig vilken färg jag ville ha, så jag köpte båda.. Ooops!! ;( då var man 698:- fattigare.. HELVETE!!!!

ska visa bilder nån gång :) om jag orkar fixa det, har som flyttat in hos killen så har inte kameran här ^^ haha inte nå kläder heller, hämtar de jämt dagen innan så kan inte ta några så kallade "outfit bilder" men här är en från nätet:

Lindex 199:-
puss :*

2 kommentarer:

Sandra sa...

Helvete! Jag har också köpt kläder för 2000 spänn på två dagar! Har beställt! hoja ångest... jag som ska till London i december, nu måste jag hejda mig! =)

Stella sa...

Galet söt var du!