fredag 17 april 2009

bio, middag och en runda på stan

Ja, nu är det fredag, snart är lovet slut, skolan börjar.. Visst, självklart blir det kul att träffa alla igen.. Det jobbiga är egentligen att inte få sova hur länge man vill. Menmen, det är väl livet antar jag, den hårda verkligheten..
Idag kanske jag ska på bio, jag hoppas i alla fall på det! (så sluta slingra dej, du har lovat!) och imorgon kanske jag ska laga mat.. (bjuda på middag) ojoj, hur kommer det gå? Önska me lycka till!!! :)
Jag funderar på att gå en sväng på stan idag, har rabatt grejs på Lindex (25% på ett helt köp) och den går nämligen ut på måndag... så borde kolla om jag hittar något, kan vara värt det!! :) Måste bara ta orken och lyfta på min (snygga/feta?) rumpa och ta den långa (5min) vägen till stan och sätta igång med det jag gör bäst - SHOPPA!!:) (hahaha)
Nä, men får se hur jag gör...
Vi höres och synes!!

Puss :*

Inga kommentarer: