torsdag 27 november 2008

helg snart

Nu sitter man här, klockan är snart 10.. Gör inget, men tänker som in i helvete. jag borde på allvar försöka sluta tänka så mycket.
Suck.. ska ta förarbevis till skoter i helgen.. (kommer misslyckas typ) har inte kört skoter på flera år. Kommer ju gå åt helvete typ. Men får förskrsöka iaf. Är bara orolig att det håller på längre. Liksom max 3 timmar är okej. Det är nästan för mycket bara det. Men jag får hoppas, men eftersom jag brukar ha sån otur så kommer jag väl ha otur med det här också. Men jag vill fan va hemma senast 6.
Jag kanske vill hinna göra annat en helg som denna. Vara med han tex. Det är ju fan också rätt xxxxx.
Men.. får fan hoppas de där går o lösa... Har en bra idé (tror jag) de kan nog fan också fungera. Ska höra med mamma imorgon typ. Hehe, hoppas han nappar på den.

Skit samma, orkar inte skriva mer nu. Ska försöka bli seriösare och skriva roligare saker. Puss

Inga kommentarer: